Akkoyu Nisa24 38+5 im ama hiç açılma sancı falan yok bende bekleyip bekleyip sezeryana girmekten korktugum için istiyorum suni sancıyı ☺️
Nisa24 Akkoyu benimde 41 bitti suni alana kadar hiçbir açılma sancı vs yoktu. Ama suni de fayda etmedi bana 🤷♀️
Minikcivcivv bebeko12_15 anadolu da yaptırdım 350 tl idi radyoloji bölümünde Burcu hanıma yaptırdım çok memnun kaldım çok ilgiliydi sağolsun tavsiye ederim
HHA asyaece1 Anadolu hastanesi yasin bıyık canım bende ona gidiyorum çok memnunum saolsun biran önce randevu al izne cıkmıştı Eylül başı gelicek nasipse
HHA bebeko12_15 bende anadolu da burcu hanıma yaptırdım 350 TL cok ilgili cok tatlı biri memnun kalırsın inşallah