asyaece1 Hanımlar marhabalar çok yakın bir tarihte Kütahya’ya taşındık ve bu sebeple yabancı sayılırız bu şehre. Hamileliğimi yeni öğrendiğim için sizden hastane veya doktor tavsiyesi almak istiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim. Allah hepimize sağlıklı bir şekilde evlat sahibi olmayı nasip etsin🤲🏻☺️
SayeMom asyaece1 anadolu hastanesi yasin bıyık canım cok ünlü ama rsndevu bulamayabilrisin asiri kalabalık
Minikcivcivv asyaece1 anadolu hastanesi yasin bıyık ona gidiyorum çok memnunum ama randevuları hemen doluyor
Zehra_oztepe asyaece1 Merhaba, bende Park hayatta Bengi Sözen’e gidiyorum ben memnunum şuanlık gayette ilgili davranıyor tabi sizin tercihiniz ama önerebileceğim bir doktor
Nisa24 Ben ebru ya gidiyordum ama 40 haftayı doldurur doldurmaz suni yada sezaryenle almak istedi. Neden bilmiyorum. Başkalarından da duymuştum sezaryenle alıyor falan diye ama inanmamıştım son haftaya gelince işler değişti. Anadolu da Meryem hanıma muayene oldum o da iyi bi doktora benziyor çok güzel ayrıntılı anlattı. Ben 39+5 im . Meryem hanımla zaman geçirme imkanım olmadı o yüzden. Ama ebru hanımda şunu farjettim hep ezbere konuşuyor. 3 gün önce görüşmüş olmamıza rağmen tanımadı bile bizi.
Efenin_annesii Nisa24 Bende hamile kalmadan önce gittim ve hiç memnun kalmadım. Üç dakika da çıkardı beni . Çok kuru bir kalabalik var ama ona .
Efenin_annesii asyaece1 kuthan Karakoç u tavsiye edebilirim bende ona gidiyorum. Herşeyi biliyor tecrübeli bı Doktor gerçekten :)
Nisa24 Efenin_annesii aynen öyle. Diğer doktorlara da şans vermek gerek. Benim doğum Meryem hanımda gerçekleşti ve kendisinden memnun kaldım 😊
bebeko12_15 Detaylı ultorsan çekiyorlar mı fiyatlarını biliyor musunuz ona göre Kütahya’ya gelmeyi düşünüyorum
Minikcivcivv bebeko12_15 anadolu da yaptırdım 350 tl idi radyoloji bölümünde Burcu hanıma yaptırdım çok memnun kaldım çok ilgiliydi sağolsun tavsiye ederim
HHA bebeko12_15 bende anadolu da burcu hanıma yaptırdım 350 TL cok ilgili cok tatlı biri memnun kalırsın inşallah
Nisa24 Akkoyu suni ile başladık ama acilmam pek hızlı olmadığı için sezaryen a gectik. Ama Meryem hanım kararı yine bana bırakmıştı
Nisa24 Akkoyu ah ne kusuru , olur mu öyle şey. 😊 benim 41 hafta dolduğu gün verildi, doktor 41 sonrasında ölü dogumlarin arttığını söyledi beklemek tarafında değildi ama tabi yine kararı bize bırakmıştı. Bizde kabul ettik.🤷♀️
Mehmetinannesii Yasin biyik cok iyi bir doktor kizimi onda dogurdum ben onceden tavsanli devletteydi orada bile cok ilgili bir doktordu### ****
Nisa24 Akkoyu onu bilmiyorum ama bana sorarsan kendi sancinj bekle, bdn suni aldim acilmam yavaş ilerledi dermanım kalmadı sezaryen a gectim. Keşke biraz daha bekleseymisim belki kendi sancim gelirdi. Ama işte iş işten geçti benim için 🤷♀️
Akkoyu Nisa24 38+5 im ama hiç açılma sancı falan yok bende bekleyip bekleyip sezeryana girmekten korktugum için istiyorum suni sancıyı ☺️