Kubrasnkal
Merhaba Kübra hanım,
Ben ilk dogumumu ülkü hanımın takibiyle memorıal hastanesınde dünyaya getirdim. şuan 2. Gebeliğimdeyim. Yine takipli aynı hastanede dogum yapacagım. Benım her anımda bulunan ve bana destek cıkan arkadaşlardan cok memnun kaldım. İçim rahat bir şekil de gidiyorum ve tercih ediyorum. Çok araştırmacı davrandım ve devam edebilecegim tek hastane. Dogum ve sonrası ülkü hanımın ilgisinden cok memnun kaldım. Her ne kadar zor bir gebelik süreci geçirsem de . Her türlü olanak ve imkanlar elimizin altında. Yaşanılan bu olay hakkında benim görüşüm, elbette siz o durumdayken gerekli işlemler mutlaka yapılmıştır , aksi taktirde bu durum kötü sonuçlar dogurabilirdi. Şuan bile hastanede kalıyor olabilirdiniz. Yaşanılan duruma çok üzüldüm ama ben eksik birşeyler oldugunu düşünüyorum bu yazılan konu hakkında. İnsallah bir sonraki gebelik sürecinizi rahat tamamlarsınız.