Nuuurrr yani şöyle söylim hadi diyelim böyle bi sorun yaşamadım normal zmaninda doğurdum diyelim yine de hastane de şu problemi yaşayacaktım bebeğimi yoğun bakıma kabul etmeyeceklerdi benim o hastaneyi tercih etme sebebim den biri de yoğun bakımın olmasıydı çünkü önemli bi kriter bu ama benim bebeğimi yoğun bakıma bile kabul etmediler yer yok dediler ya devlette bile böyle kötü muamele yaşanmaz yani