Birgezgininhikayesi biraz özel bir yazı olacak ama bunu aylar önce tedavi sürecinde yazmışım okurken gözlerim doluyor o kadar güzel Ova demişim ki sanki başka hiçbir isim ona ait olmayacak gibi bu yazıları o an yazıp bıraktım yıllarca şuan bunu ilk defa bulup okudum ve bu yazıdan sonra bir kez daha kesin karar verdim kim ne derse desin OVA olacak 😍😍
Ovamm güzel kızım canım yavrum öyle çok özledim ki seni annem cennet kokulum gelsen anne ne keşke, her gece istedim seni Rabbimden ovam yattim istedim kalktım istedim annem sağa baktım istedim sola baktım istedim annem sen gelene kadar da istemekten asla vazgeçmeyeceğim güzel yavrum insanlar kolay ulaştıkları şeye sadece çok güzel derler, kolay anne olanlar kolay baba olanlar elbette sever evladını ama bizimki başka annem biz görmeden bir Resullah s.a.v. bide doğacak evlatlarımızı sevdik annem. Güzel yavrum annen çok acılar çekiyor biliyor musun çok bunları sana kavuştugum zaman hiç anlatamayacağım olur da üzülürsen dayanamam ucunda sana kavuşma ihtimali olan herseye koşarım ben yeter ki sen gelecek ol , annen sana kavuşmak için bedenine binlerce iğne vuruyor annen sana kavuşmak için bayilmadan doğacak sen ve belki de kardeşlerini toplanıyor yemin ederim gözümde değil güzel kuzum sana ne yapsam az ahhh bir kere kokunu alsam unutsam herşeyi ovam benim yavrum canımın kanımın kalbimin ortası yavrum bi gelsen de topraklarım yeşerse bi gelsen annene de güneş doğsa bi gelsen annene dünya da hiç almadığı kokuyu alsa bi gelsen annene güneş bidaha hiç batmasa ne mutlu sana ova o kadar güzel yürekli bir baban var ki eminim senin en yakın arkadaşın olacak sabırla usanmadan sana hayatı anlatacak gösterecek ve hep narin sevecek ne mutlu kızım sana birbirine aşık bir anne babanın kızı olacaksın babanı çok seviyorum ova o bana yol yoldaş nefesim sen yoksun ya şimdilik bebeğim o arada uykumdan uyanıp bakarım nefes alıyor mu diye ya da yanaklarını mıncırırım baban çok ilgi bekleyen isteyen bir adam haberin olsun :) he bide wc den çok geç çıkar tek kötü huyları bu benim gördüğüm, baban iyi adam ova edepli çalışkan iyi niyetli merhametli ona demiyorum ama ben onun karısı olduğum için her gün Rabbime binlerce kere şükrediyorum biliyor musun , annem biz babanla iyiyiz ama çok eksiğiz sonra sen geleceksin ya tamamlanmış olacağız hayallerimizi gerçekleştirecegiz seni çok seviyorum ovam. Güzel kızım sağlıkla huzurla hayırlı bir evlat olarak annene babana hediye ol gel. Gel çok özledim
22 şubat 2021
04.21 saat