Hatice2121 Ben kiranın %10 ü kadar zam yapabilir diye biliyorum. Ben yaşamadım ama bir yakınım ya bu zamma razı olursun yada çıkarsın dediğinde dava açtı ev sahibine ve kazandı. Dava süresinde kira ödenmedi ve sonrasında kazanınca extra şeyler olmuştu onu tam hazırlamıyorum