Hatice2121 Şikayet edebilirsin haksız kazanç bu 700 tl gibi mebla kafasına göre alamıyor devletin belirlediği tefe tüfe oranına göre gitmesi gerek kirayı bankadan mı yatırıyorsunuz ? Eğer bu yüksek kirayı yatırdıysanız dekontu diğer kira dekontunuzu ekran alın gerekli yerlere şikayette bulunun