Ebrar34 Alim yok olmaz tam tersi o zaman yumuşama oluyor işte rahimde ve kolay açılma oluyor inşallah 😊
Alim SelinzgrSgan doktorum ne girebilirsin dedi nede giremezsin dedi eşim istediği için yapıyoruz zaten benim istemedigim zaman olmuyor
SelinzgrSgan Alim kendini iyi hissettiğin sürece yap o zaman canım belki faydası olur doktor yapma diyene kadar şahsen ben yapamıyorum doktorum bişi demedi fakat ağırlasmısım rahat hissetmiyorum
Hayalll Iliski doktorlar risk yoksa son gune kadar bile oneriyorlar acilma olmasi icin yasak diyenlerinde riskli gebeligi oldugu zaman doktor soyluyor her bayan her bunye ayni degil yani kimisii kendi yapamaz kimisi yapar kimisininde erkek korkar bsy olur diye yanasmaz bu tamamen elestrisel bi konu ama dogru bilgi her sitede var iliski oneriliyor gayet normal birsey bu gunumuzde boyle seyler bilgiler paylasmak daha da guzel eskiden insanlar ayip diye diye namahrem diye diye cahil buyuduler suan biz cok sansliyiz bilgi konusunda o yuzden ayiplamayin arkdslar :) sahsi dusuncem herkesinkine de saygim var :) Insallah isdedigin dogumu yaparsin cnm snde bnde normal isdiyorum ve doktorum iliski onerdi son zamana kdr rahim cok iyi dedi uzunluk ve bebek bakimindan aksilik olmazsa normal isdiorum bnde hepimizi bir avazda kurtarsin Rabbim
Alim SelinzgrSgan anladım canım Allah hepimize sabır versin kolay değil can taşıyoruz canimizdan can doğuyor
Elif5305 Doktorunuz risk görmediği sürece ilişkiye devam Kızlar . Tabiki yavaş yavaş.. kesinlikle ilişkiyi kesmemek gerekiyormuş normal doğum için. Bana dr haftada 3kez dedi
Ceren35 Alim sadece bol col iliskiye girerek hemen acildi sanci cekmedim biraz eksik bilgi tabi sadece cinsellige bagli bir durum degil acilma ve sanci
Havva8 Alim herkes yanlis dusunuyor normal dogum dusunuyorsan iliskiye girmekten birsey olmaz rahim agzn acilir daha kolay olur ben yedi bucuk aylik hamileyim bi sikinti yok ve doktoruma da sordum bi sknti olmaz dedi