zeynepin_annesiiii ben erken konuştum en azından içim rahat olsun bileyim diye. Şimdi 37. Haftayı ortaladık. Nasip tabi son anda da değişiklik olabilir ama en azından normal de olabileceğini biliyorum. Hayırlısı olsun hakkınızda. Sağ Salim kucağımıza alırız inşallah. Hastane işi benim için de hep muallakta