[silindi] zeynepin_annesiiii yok bence tabi zorlaştırır kolaylaştırır durumu ayrı tabi ama ikisi de kendine inanmıyordu doktorları yaparsın diye diye yaptırdı maşallah çok iyiler sağlıklılar
zeynepin_annesiiii [silindi] biraz genetik sanırım ama kilo da etkiler diye düşünüyorum . Hakkımızda hayırlısı ☺️
Addile zeynepin_annesiiii bende yüzü gördüm Allah affetsin. Daha bir ay var nasıl olur bilmiyorum ama çok yediğimi düşünmüyorum hamilelkten öncesi kadar yiyorum ama 15 kilo kadar aldm
zeynepin_annesiiii Addile kesinlikle hamilelikten alıyoruz bu kiloları . Bende hep yerdim ama almazdım bu kadar .
Ecmem zeynepin_annesiiii aslında hiç avantaj degil bianda çok fazla kilo aldım vücudumun her yeri çatladı ve vücudumu taşıması artık çok zor olmaya başladı
yagizhaninannesi_1 zeynepin_annesiiii 😂haber verırım sana ınsallah bakalım ☺️bir algıyı da kırarız bakarsın
zeynepin_annesiiii Ecmem ayy evet çok catlamissindir canım birden kilo alınca . Ne kadar krem sürsem de benim karnimda çatlak yok ama kalça ve basenlerde baya bı çatlama oldu .
19ida19 zeynepin_annesiiii siz anlatınca ben özendim şuan yarım ekmek yedim diyince ben 33 haftalık oldum 60 kılodan 65 cıktım bebegim zaten 2 kılo geriside suyu felandir beb bekarken okadar cok tatlı buskıvı cıkolata yerdim ki şimdı 8 ay oldu hiç bişey yiyemiyorum ekmek dahil sadece karpuzla besleniyorum sanki iyiki yaza geldi de karpuzu cok yiyorum😍
zeynepin_annesiiii 19ida19 bulantılarin falan mı var canım . Benim de sürdü 5 ay tam hatta 6. Ayin başlarında . Şu 2 ayda da çok iştahım açıldı .
Bebekbebek1 Bende şüşkolardanım ama bakalım inşallah normal doğum olur, yürüyüş yapıyorum her gün olmasa da 😅
zeynepin_annesiiii zhlgs valla canım 76 ile başladım boyum 1.60 ilk başlarda 71 düştüm bulantilardan 2 ay içinde 83 oldum . Doğuma iki ay var
Blablabla zeynepin_annesiiii ben hep engel olduğuna inanmıştım. Doktorum da yüzde seksen sezaryen öneririm aşağıdaki dikişler sezaryen dikişinden geç iyileşiyor ve normal Doğumda komplikasyon riski daha çok demişti. Sonra kilolu ve çocuklu sorabileceğini herkese sordum kimler kaç kilolarla normal Doğum yapmış. Bende yaparım diye düşünüyorum. Epidural istiyorum. Bence doktorunuzla görüşün ama normal istiyorsanız bunu da belirtin. Doktorumla 12. Hafta gibi konuşmuştuk. Normal istediğimi belirtmiştim. Bi daha sezaryen lafını bile açmadı mesela.
zeynepin_annesiiii Blablabla başlarda özele gidiyordum şuan devletteyim canım doğuma kadar belki yine özele geçerim bilmiyorum çünkü randevu almak çok zorlaştı . 36. Haftalarda konuşurum artık doktorla
Blablabla zeynepin_annesiiii ben erken konuştum en azından içim rahat olsun bileyim diye. Şimdi 37. Haftayı ortaladık. Nasip tabi son anda da değişiklik olabilir ama en azından normal de olabileceğini biliyorum. Hayırlısı olsun hakkınızda. Sağ Salim kucağımıza alırız inşallah. Hastane işi benim için de hep muallakta