2bebekbirana Ask_hosmus Aynen bencede benimde öyle valla hele dün geceden beri var geçmek bilmiyor yalancı sancı ama sık oluyor. Sinir oldum ya
[silindi] Lulemom ya doktorlar oyle dıyor ama cevremde cok duydum gordum sancısız doguranı. Ornek yengem çok az ahrısı oldu ve hastaneye gidebe kadar eliyle bastırıyordu bebek çıkmasın diye o derece rahat dogumlarda oluyor
Merguse Ask_hosmus 33 haftalıgım aynı şikayetle hastaneye gittim 3 cm acıklık vardı durdurmaya calıstılar bir gün durdu sadece bugun sabh dogurdum bnce ihmal etme hastaneye git
Ask_hosmus Merguse ohaaaa😱 ayy yaaa yok artık yarın kontrole gidicem zaten normal yapabiliyormuyum diye beklesin yarına kadar 😂😂 bu arada Allah analı babalı büyütsün canım😊
Kubra2012 Ask_hosmus bebek yer yapıyo bana dokror öyle demişti doğum başlayınca bebek kendini sıkar kasılma olur toplanır Bi yere oynamaz