Duygukizilca ben suan hastanede yatıyprum kısalık dışında kasılmalar çok vardı iyice arttı geldiğimde doğum sancılarım başlamış ve iki cm açılmam var yatırdılar tedavi görüyorum yarın ne olur bilmiyorum doktorum bilgilendiricek sürekli yattım yormadım evden çıkmadım sabah akşam Progestan hafta da bi iğne yaptığın halde çok dikkatli ol dikkat et kasılmalar rahimi daha çok kısaltıyo