Destinaa jamila_95 benim 22.haftadayken detaylı ultrason da 32 mm çıktı normal demişti şu an 34.haftadayım bir sıkıntı olmadı
Seda_nrr jamila_95 hayırla allarım kucaklarımıza valla insan korkuyor işte 😢 bende 29.haftama giricem
jamila_95 Seda_nrr ya evet ben zaten cok takinti yapan bi insanim kafama takiyorum moralim bozuluyo hemen. Sabrli olalim baska da bol bol dinlenme ile hayirlisiyla
jamila_95 Nesliihan Allah saglicakla kucagina almayi nasip etsin kardesim. Evet ben de bugun anneme geldim. Sirt ustu uzaniyorum . Yapicak baska bisi yok su an. Doktorumun dedigi her biseyi yapiyorum insAllah sonu hayirli olur.
Seda_nrr jamila_95 benimde hep rüyalarıma giriyor 😢 lekelenmem olmuş doktor erken doğum diyor 😢 çok kafaya takıyorum galiba
Sevcan34 jamila_95 sağol cnm hep yatıyorum ama yemek yapmak zorundayım bakanım yok bi oğlum var basında iyiydik beş ayı geçince başladı kısalmalar ilaçlarla 31+3oldul inş 34 35 görürüm🥺 bebek agırlastıkca bide kasılmalar iyice arttı o yüzden daha kısalmaya başladı😭 serklaj olmadım çünkü zamanım geçmişti cnm
jamila_95 Sevcan34 canim ya uzulme gorursun insAllah zaman cabuk geciyo sen ilaclarini duzgun kullan bide agir bisey kaldirma yuruyuse de cikmamaya calis oyle evde dolan. Moralini yuksek tutmaya calis.
jamila_95 Seda_nrr lekelenme bi cok hamilelikte oluyo zaten. Ama doktor bi sorun gormuyorsa uzulme cnm. Kendine cok iyi bak🙏🏻
Sevcan34 jamila_95 korkuyorum kasılmalarım çok fazla gelir diye 🥺🥺 zaten hep yatıyorum kuzum üç aydık hiç çıkmadın bi iğneye gidiyorum onuda arabayla eşim götürüyor🥺
jamila_95 Sevcan34 kasilma icin magzenyum kullaniyomusun? Bide yemegine dikkat et bebek kilosu icin. Erken dogum olursa hani kilosu iyi olsun. Muz, sut, ceviz, karpuz peynir iyice kilo aldirir .
Sita3434 jamila_95 canım senin doktor seni yok yere korkutmuş benim aklıma takıldı doktoruma sordun senden sonra genelde hep 35 36 ölçeriz genel Budur ben bu ölçüme fitil bile veremem cunku cok normal hiçbir şekilde anormallik yokmuş 40ın üstünde cok nadir ölçeriz zaten diyor ben senin yerinde olsam baska doktora giderdim yani 35 36 en normaliymiş
jamila_95 Sita3434 evet canim bu pazar baska bi ultrasona gidiyorum insAllah oyledir🙏🏻Cok tesekkur ederim icime bi rahatlik geldi ya🤗
Redpepper 36 kısa değilki bu haftada bir de 🙄 rahimde gevşeme veya hunileşme mi gördü acaba? Benim 21. Haftada 27 mm idi bu mesela kısalıktır ama sizinki kısa kabul edilmiyor tabi ek olarak başka şeyler görmediyse
tgba22 jamila_95 doktorun biraz tecrübesiz olabilir mi.istanbuldaki en iyi doktorlara gittim takıntımdan detaylıda da recep hasa gittim 33 mm 22 hafta herkes normal dedi ve 36 haftaya geliyorum hiç yatmadım bi şey de kullanmadım
Sita3434 tgba22 aynen ben de burda arkadaşı görünce korktum doktoruma sordum kısa falan değil dedi arkadaşın bizden yüksek bile ama doktoru niye öyle demiş anlamadım
tgba22 Sita3434 internette bile 35 üzeri normal diyor ama benm sordugum doktorlar yapısı önemli dedi belki yapısı olarak bi şey görmüstür bilmiyorum
Sita3434 tgba22 ama kısalık başlamış demiş arkadaşa o zaman hunislesme vs dersi ikisi baska şey 36yı kısa bulmuş doktoru
Pinar17 jamila_95 bence hiç panik yapmayın benim 30 mm 24 Haftalığım ilaç bile kullanmıyorum. Perinatoloğa gidiyorum. Doktorum günlük yaşantına devam et dedi. Ağrım falan da olmuyor kendimi yormadan yapıyorum her işimi. Aksine yatınca karnım daha şiş oluyor gaz birikiyor sanki. 25mm altı kisa kabul ediliyor. Sizin gayet iyi bence
mnurtrk Pinar17 Allah’ıma bin şükür ama ne olur ne olmaz yine de dikkat edelim temkinli olalım arkadaşım ya🙏🏻😔
dilancetinnn Pinar17 aynen benimde doktorum perinatalog 25 altında risk görülüyor bende 24. Haftamdayım en son 38 ölçüldü . Benim ilk gebeliğimde rahim ağzı yetmezliğinden erken doğum yaptım . Bu değerlere binlerce kere şükrediyorum