Mesudekaracan08 Kızlar artık doğurmak istiyorum ağırlaştım iyice hiç bişey yapasım gelmiyor aynı durumda olanlar var mı🤣
Gamze2172 Mesudekaracan08 ayyy bende bende burdayım 😏😂WC bile gıtmek agr olmus yeme içmeden kesıldım resmen kacgundur 37+4 😂😂biran önce gelse de
Purpura26 Mesudekaracan08 Günümüz aynııı ve bende doğurmak istiyorum artık 😅😅 eşimde hadi doğurda sevelim diyip duruyor. Bebeğin kilosu gelişimi de güzel 😃 biz karı koca sabırsızızdır
Zeyneplena34 Mesudekaracan08 Mesudekaracan08 Vallahi aynıyız artık bende doğurmak istiyorum hadi onu geçtim 1 hafta versem doğuma eee doğumdan önce belirtim de yok delircem.😂😂😂😂 İlk kızımı 39+5 de dünyaya getirdim bu prenses ne zaman teşrif edecek acaba 😂
Limosmom Mesudekaracan08 ben de 37+5 im aynısını diyorum keşke bayramdan önce gelse diye acayip ağırlaştım 🙄
Gamze2172 Mesudekaracan08 aaaaaa acaba neden yemek aklıma hıc gelmıyor bugün 11 de kahvaltı yaptım taki akşam 9a kadar oda 2 lokma
Mesudekaracan08 Purpura26 benim ki de he doğurda uykusuz kalırsın diyor şuan beni uyuyor sanıyor harelde uykuyu kaybedelim çok oldu benim🤣
Purpura26 Mesudekaracan08 Bende öyleyim ya geceleri şöyle aralıksız uyumayalı çok oldu 😅 devamlı uyu uyan modundayım
Purpura26 Limosmom Bayram tatili de 10 günmüş sanırım ya hastaneler falan hep zor olcak bayramdan önce doğurmamız lazım 😃
ebru23 Mesudekaracan08 bende istiyodum 40+5 de dogurdum 🤣 cok istememek lasim simdi ikinciye hamileyim baklim oglum gibi kizimda beklicek mi ins hayirlisiyla. dogurusun canim. artik haftasida dolmue. gelir gelir merak etme
Mesudekaracan08 ebru23 daha gelen giden yok maalesef ağda günümü bekliyorum ozamana kadar kalabilir 🤣
faitiimai Mesudekaracan08 39+5 olucaz artıl, ben de istiyorum doğurmayı, ama hala açılmam yok 😪😪😪 nolur benim için dua edin
Demetslt Mesudekaracan08 Bugun 38. Haftaya girdik zaman yaklaştıkça üzülüyorum hic doğurasım yok😂 Gerci zaten belirti de yok
E-Y Mesudekaracan08 38 haftalığız 1 cm açılma var nişan da geldi ama başka bir belirti yok üstüne birde gebelik şekeri var depresyona girmek üzereyim. Yatamıyorum uyuyamıyorum sinirden oturup çırpınarak ağlamak istiyorum😖😖😖