Zehra-33- biz de bugün 37+2 yiz.. en az 1-2 haftadır her gören göbeğin aşağı inmiş diyor, özellikle son 1 haftadır baya indi gibi😁 35 te bebeğim gelmeye bi niyetlenmişti çok şükür 37 leri gördük şimdi de gelmeyecek gibi 😁😁 geçen hafta nst de düzensiz kasılmalarım çıktı doktorum da çatı muayenesinde parmak ucu kadar açıklık var demişti bebeğimin kafası da kanalda sayılır artık.. arada yalancı sancılarım yokluyor ama gelen giden yok😑 benim de en son 24 temmuza kadar bekleriz dedi umarım o zamana kadar gelir oğluşum