Halenur-42 bende şehir hastnesi de doğum düşünüyorum gebeliğim ilk öğrendiğimde gitmiştim birde sıra alabildim iki kez girişim oldu iki kezde acilene gozuktum kontrol altında olmam lazım ve sıra alamıyorum sizin dedginiz gibi sabah erken gittim 7 gibi ordaydim yinede alamadım doğum nasıl olcak acaba orda bir doktorum yok çünkü acilde gozukuyorun mecbur iki haftam kaldı doğuma alırlar herhalde sıkıntı yapmazlar