Halenur-42 Momlf bende çok şaşırdım sancı odasına giriyorlar dedi çok saçma değil mi ya erkek ben hiç görmemiştim ama o öyle söyleyince şok oldum
Halenur-42 Mesutnur15 bakarlar ama son haftalar da tek doktorda sabit kalmanızı istiyorlar şehir hastanesinden bir doktora randevu alın doğuma kadar ona gidin mutlaka
Momlf Halenur-42 gidebilirsem benim de cuma 10da 😂 15 gün önce gittim ama Kasılmalarım var ultrasona girer miyim acaba
Addile Minnak33 sanırım degil ben acilden bi giriş yapmk zorunda kalmıştım lekelnmeden dolayı uyuşmazlık iğnesi için yatış yaptılar yeni doğum yapmş bi kadının yanına vermişlerdi. Erkekleri zaten almıyorlardı odalara
Halenur-42 Minnak33 maalesef sadece 3 tane var tek kişilik odası özel oda gibi ücret karşılığında da tutulması yasakmış
Momlf Halenur-42 nur gözde kulhana alabildim rahatsız oldugum için gidicem ya o boştu sen melikeye demiii
Momlf Halenur-42 bakar inşallah hastası değilim ya olmazsa hep ona giderim artık 31 hafta bitiyor zaten bu hafta kabul ederse devam ederm
Nureliff Bende 27 haftalığım Beyhekim gidiyorum kontrollere ama doğuma şehir hastanesi düşünüyorum randevuları nasıl alıyorsunuz denk getiremiyorum
Halenur-42 Momlf Bi görün bakalım kuzum inşallah memnun kalırsın nst ye girersin belki 32 olacak mı cuma günü
Halenur-42 Momlf belki de girersin kuzum ben 32 de girmeye başlamıştım bunda demezse diğerinde başlarsın girmeye 😊