Hafissee Canım kaşık biberon al, ben bi tane aldım 3-4 haftaya doğumum olcak nasipse, ne olur ne olmaz diye bulunsun dedim. Hem sütüm için hemde sütüm gelmezse maması için. Kaşık biberonla besleyince anne meme reddi yaşamıyormuş bebekler. Hem o kaşık biberonu ek gıda zamanıda kullanabiliyorsun. Bebek mağazalarında ya da iyi bir eczanede bulabilirsin rahatlıkla. 🤗