Tcngzhn Hafissee benimkide öyle yara olmuştu gümüş kapak aldım 1 kere kullanmamda hemen rahatlattı iyi ki almışım
Safiye88 Hafissee merhaba ben bir arkadaştan kremi sürünce üzerine buzdolabı poşeti kapatmayı duymuştum deneyin isterseniz baya rahatlamıştı ☺️
Beyzan Deletedmom9823 bence gümüş olanların hepsi aynı silverette İtalyan markası o nedenle çok pahalı yerli malı olanlar ucuz. Ben e bebekten 999 ayar aldım gümüşün en saf hali dediler. 925 kadar sert değil yamulmaya müsait ama işe yardi Baya.
Demir06 Hafissee evet bebek kendisi emiyor,normal biberon gibi ağzına akmıyor.İnstagramda bir anne var bende ondan gördüm,sağdığı sütleri onunla veriyor
Byznr281115 Hafissee işinize karışmak gibi olmasın ama kalkan da birikenleri vermemek gerekiyormuş diye duydum tanıtım yapan bi sayfadan instagram da
Yorumsuz Hafissee bırakabilir hangi marka biberon lansinoh kullanın memeyi bırakmaması için emmedikçe o acı geçmiyor doğurduğum gün yara oldu benim de kan akmaya başladı 10 15 güne alışır memeler
Mmoommlife Hafissee eday easy kaşık biberon cok tavsıye edılıyor trendyoldan araştırın çok geçmıs olsın
Beyzan Hafissee benim doktorum 7. Gün kontrole gel demişti gitmistim o zaman çıkarmıştı. Seni çağırdı mi kontrole
Mom5444 Hafissee benimde göğüs üçlarım hep yara olmuştu ağlaya ağlaya emziriyordum bebeğim emmeyide bilmiyordu masajla falan emzirdim ilk 1 hafta. Merak etme geçiyor sadece biraz zaman. Krem var lansinoh mor kutu ondan memnun kaldım ben ilk aldığımda baya baya kullandım hatta dedim ben 2 3 adet daha alsaymışım ama bebeğim tutmayı öğrendi. Hem onu sürünce yıkamana silmene gerek kalmadan emzirebiliyorsun. Hayırlı olsun bebeğine Allah uzun ömürler versin 💐
Cigdemss Ben enjektör ile verdim bir taraftan damak desteği ile memeyi bıraktı 3 gün emmedi. Kaşıkla veriyorum az az tekrar emmeye başladı. Her bebek farkkıdır. Belki sizin öyle olmaz ama biberon vermeyin bence lansinosh krem de kullanıyorum ama düzelmiyor.
buiyimi Hafissee tahin üstündeki yağı sürmüştüm çok iyi gelmişti bana. 12 gün kadar biberon kullandı ama sonrasında yine emdi kızım.
Smy238 Hafissee sütün hemen geldi mi benim az geldi sezeryan sonrası yetirebildim mi bilmiyorum bebeğim ağzına alıyor cekmiyor 😔
IzmirliBurcu Hafissee ben e bebekten mycey silikon kalkan aldım onu koydum hem de lansinoh krem sürdüm. Ben de peçete koyuyodum krem sürünce. Sonra göğüs ucu kuruyup peçeteye yapışıyodu yine acıyodu. Göğüs kalkanıyla Nemli kaldığı için hiç kurumadı ve acısı geçti.sanırım 5 gün falan kullandım Bi süre kullandım süt de birikti sonra da korktum hep nemli kalıp da mantar filan olmasın diye. Kullanmayıp bi denedim nasıl olacağını. Hiçbir sorun yaşamadım ondan sonra. Kreme bile gerek kalmadı