Doktora gözüktüm kızçeler ama enfeksiyon yok şu an dedi . Ben de içim rahat etsin diye yaşayan var mı diye merak ettim sordum eşim de çiş kaçırma olayına bişey demiyor fakat çocuğa mi bişey oluyo da çiş kaçıyor diye endişe ediyor 😊 panik bizimki panik bişey olmaz dedim ben de doktora mesaj da attırdım içi rahat etsin diye