Deniz-Demirin-Annesi Kızlar 21 haftayı bitirdik 22nin içindeyiz çok sık idrara çıkmak istiyorum ama çiş olmuyor ve bazen gülsem bile kaçırma olabiliyor cisim olmadığı halde 🙄 çok utanıyorum ya normal mi yaşayan var mı
ilkgozagrimhavinim Deniz-Demirin-Annesi bende öyleyim🙄 tuvaletim yok ama kaçırıyorum. Bi ara korktum acaba suyum mu geliyo sızıntı yapıyo diye. Ama yok değil, bildiğin kaçırıyorum.
Sinemmmmk Deniz-Demirin-Annesi normal canım eşim sidikli diye dalga geçerdi 😂😂 hapşurunca falan kaçardı hemen de sonradan geçti ama şimdi eğer çok sıkışmazsam kaçmaz😂😂
Aylinsemih Deniz-Demirin-Annesi valla hamile kaptana once tuvalete bile yetişemezdim sanki 1 saat tutmuş gibi gelirdi hapşırsam bile gelirdi bi kadin dogumcuya sordum bu yaşta böyle olması iyi bisey değil bi kaç test var onları yaptıralım sonra tedavi uygulariz demişti ama hamile kalınca gerek kalmadı birden kesildi
ilkgozagrimhavinim Aybuss bana idrar testi yapıldı ama enfeksiyon yok. Hatta her ay düzenli emfeksiyona bakıyor doktorum. Yok. Ama kaçırıyorum bende🙈
Deniz-Demirin-Annesi Aybuss enfeksiyon vardı ama geçti ilaç kullandirdi doktor şimdi yok enfeksiyon kaçırma çok oluyor 🙄 utanıyorum
Aybuss ilkgozagrimhavinim bebek Baskı yaptığı için canım.. Hapşırma tıksırma bende altıma kaçırıyorum 😂 kaç defa altıma işedim birşey olmaz.
ilkgozagrimhavinim Aybuss Çok korkunç bişey kendimi kötü hissediyorum ya komik bide😅 enfeksiyon kapmamayım diye günlük pedde kullanmıyorum. Kaç çamaşır eskittim attım çöpe bu 21 haftada😅🤦🏼♀️
Naz_01 Deniz-Demirin-Annesi normal canım.gece bazen hiç şakasız 7kez gittiğim oluyor .gündüz gittiklerini saymıyorum bile
minikprensimmm123 Deniz-Demirin-Annesi Bende de oluyor canım 26+5 deyim bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı ondan mı bilmiyorum
Sinemmmmk minikprensimmm123 çamaşır değişmeye giderdim eşim nereye diye sorardı söylerdim yine mi işedin derdi 😂😂
Aysenur___ Deniz-Demirin-Annesi ben öyle olduğumda doktor enfeksiyon var dedi fitil ve hap verdi doktora gidin bi tahlil verin çünkü çekilmior bende yaşadım :) bide bol su diyorlar ya gerçekten bol bol su için
aselnannesi Deniz-Demirin-Annesi canim 28 haftalik gebeyim bende oyleyim bebek asaga baski yaptığı için çiş hissi geliyor ama bir gidiyorsun yok 😂😂
agustosannesi1 Deniz-Demirin-Annesi o haftalarda öyle şeyler olabiliyor. Ama sonrasında vücut alıştığından mıdır olmuyor.
Alone Deniz-Demirin-Annesi idrar yolu enfeksiyonu olabilir doktorunuzla konuştunuz mu. O zmn da sık sık çiş gelir gibi oluyor
Sinemmmmk minikprensimmm123 bebek baskı yapıyor ya ondan kaçıyor bende pek önemsemiyorum o an şirinlik yapıp geçiyodum ama sonradan geçti ilginç bi.şekilde 😂