mnurtrk ben 5 Li hastane çıkışı aldım 4 tane 3 4 tane tulum aldım bunların hepsi 0-3 ay hiç yeni doğan almadı boyu uzun olucak dedi doktorum cünkü, zıbın takımı aldım 15 tane 0-3 ay 15 tane 3-6 ay yarısı yarım kol yarısı uzun kol, 10 tane çorap aldım 0-6 ay patik aldım tüylü bi tane ayakkabı aldım fotoğraf çekerim diye 3 tane battaniye aldım 2 tane annem yapıyor, yeleklerini de annem yapıyor. Ayaksız tulum aldım 3-6 ay 4 tane, 5 tane alt üst takım aldım