Kusciviltisi Yaaa bende oyleydim ama kan pıhtılaşmam var 3 aydır iğne oluyorum nsabah akşam bu hafta değerlerim inanılmaz yükselmiş dahiliye doktorum 1 hafta rapor verdi yat asla kalkma çalışma dedi ve 6 ayın doldu artık 0 tuz tuket dedi 3.gunum.yemekleri tuzssuz yapıyorum Allah’ım hiç bir lezzet yok inanirmisin o kadar kotuki tadı erkek kardeşim ve eşimde tuzsuz yiyorlar biz gayet keyif alıyoruz.sende al diyorlar sırf söylenmiyim stres olmuyayim diye sanırım ama yok yani çok zor tuzssuz mecbur yicem belki tuzssuzluga alışırım böyle 🤣🤣 artısı o olur ve yaşlanana kadar tuzssuz yerim doğumdan sonra güzel kilo veririm diye kendimi umutlandırip motive ediyorum