Mavi34 Benm 6. haftada basladi mide bulantisi gunde iki kere kusuyordum ve herseyin kokusuna kusuyordumm hic bisey yiyemiyordum aç gezdim yani 4 aydan snra geciyo dediler hic bi ilac care etmedi prilam icince daha cok artti suan 22 haftaligim hala devam ediyor kusmalarim durdu sadeceyine bisey yiyemiyorum kasigi agzima.gotururken kusma.istegi geliyor midem karmakarisik oluyor hic kilo almadim heleki sicaklarda halsizlik hic bissy yapmama istegi hic bisey yemek istemiyorum mide sıkıntisi pesimi birakmayacak onu anladim arada cok nadirde olsa gene kusma oluyor bulantiya ekşime yanmada eşlik ediyor cok kotu bi durum bisey yiyememek herseyden igrenir mi insan duş alirken su midemi bulandiriyodu o derece kotuydum kendim zten bisey hazirlayamiyorum 😭😭😭😭😭😭