Kusciviltisi ay inşallah canım gerçekten önemli olan bebisin sağlığı ama çok kilo almak da iyi değil bi yerde ben normalde yemek çok yiyen canım herşeyi çeken biri değildim şimdi her dk canım birşey istiyor ağzım boş durunca midem ağrıyor sanki neler neler yiyorum var ya önceleri ağzımı surmedigim şeyleri yiyorum inşallah sagsalim bebisleri kucağımıza alalım da verelim kilolari yoksa yapışır kalır valla bize