Kizlar Bende 4 yıllık evliyim bi pcos dediler, bir kere dis gebelik oldu , kilo var dediler , artık saldım iş hayatına verdim kendimi sonra eşimle sadece o ay 1 kere beraber olabildik il dışına çıkmak zorunda kaldım ve gebe kalmisim sok gecirdim nasi olurdu 1 kerede neler denememistimki oysa çatlama iğnesi bile olmuştum, çubuk testler yapiodum çatlama var mı die , stres yaptıkça 2 ayda bir adet olmaya başladım, Rabbımin bildiği bir zaman var demekki diyorum . Rabbım kimsenin kucağını boş birakmasin, hayirli evlatlar versin