Mom54755 o da kötü işte insan hamile kalsa bile ici rahat etmiyor ben de kasım ayında bir kimyasal geçirdim betam 218 den 57 ye düştü ilk kez çift cizgiy8 gördüm o kadar sevinmistim ki zaten hamile kalamıyorum bu sefer kalsam da düşüyo insan kendini iyice çaresiz hissediyor