beyza1234 rosatue evet kümülde 5-6 bin farketti sanırım sizde öyle bilgi isteyebilirsiniz baya ıyguna geldi
beyza1234 rosatue ben tepemde bir forografcı istemiyprım o dönemde hem pamdemi sebebiyle yoksa bikere veriliyor zaten bildiğim kadarıyla pembe mavi dısardan fotocuda almıyor mecbur kalıyor insanlar
rosatue beyza1234 benim hem doktorum dışarıdan hem de 36+2yim artık benden geçti 😅 normalde Çekirge doruk düşünüyorum ama doktorum orada yer bulamayabiliriz deyince içime kurt düştü arayışa girdim. Acıbadem’de yalnızca doğum 13-14 bin TL yanılmıyorsam.
beyza1234 rosatue pembe maviyle aynı rakamları suan doktor ücretini düşer siz pembemaviyle bi görüşün 5-6 bine biter bence sadece hastane kullanımı
Svdnr55 rosatue rosatue bu sene için sezeryan fiyatı 14.500 tl prof. Ya da doçentlikte fiyat artıyor tabii
rumeysalbayrakaya rosatue bir ay önce yaptım. Odamıza hediye paketleri yolladılar lohusa şerbetine kadar. İlk muayene topuk kanı işitme testi vs içindeydi
rumeysalbayrakaya rosatue normal doğumdu profilimde detaylı doğum hikayem var okuyabilirsiniz bi fikir sahibi olursunuz hastane hakkında 🥰
beyza1234 betulgurel paket alacaksanız nekadar erken alırsanız okadar iyi çünkü komtrol ücretleride ona dahil oluyor ilk zamanlar çok tahlil ve test oluyor bence muhasebeyle bi görüşün