rosatue oralarında sgk anlaşması var, acıbademin sitesinde falan var anlaşmalı oldukları bilgisi. Normalden sezaryene döndüm ben mecburi hiç bir yoğunluk görmedim doğum katında, pqndemi dönemi değildi o zmn. Şu an zaten tüm hastaneler ziyaretçi almıyor tek refakatçi kabul ediyor. Covid testi falanda yapıyolar operasyon öncesi. İnşallah gönlünüze göre bir hastane bulursunuz.