Arhbn ben 12. Haftadan itibaren bebek yağı ve lierac kullanmaya başladım. Ara ara kantaron yağıda kullandım 38 haftalık olduk ve sürdüğüm yerlerde çatlak yok. Bacaklarıma sürmemiştim orda hafif oldu. Tavsiyem göbek, göğüs bacak kalça her yerinize sürün mutlaka. Siz tedbirinizi alın çatlarsa zaten yapacak bişey yok☺️