Arhbn Cimcinpi aslında zaten bi nevi hep nemli tutmak önemli, bende bebek yağını duymuştum iyi geliyor diye
Arhbn Kadriyed bacaklar da önemli aslında göğüsteki çatlakta da mı hamilelikte oluşuyor ki yırtılmalar
Kadriyed Arhbn evet yani büyüdüğünüz bölgeye göre değişiyor. Bazısının hamilelik boyunca çok büymüyor göğüsleri. Ben 2 beden büyüdüm mesela. Haliyle bir anda büyüyünce ve kremlenmeyince göğüslerimde de minicik iki çizgi oldu.
Arhbn beyza1234 ama çatlamasından iyidir tabi , benim daha hamile kalmadan kalçamda yırtıklar oluşmuş ilerleyen zamanlarda vücudumu düşünemiyorum 🥺😂😂
beyza1234 Arhbn benimde öncesinde bacaklarımda vardı kilo vermeden kayaklı ben hamileliğimde haritaya dönerim diyodum ama dikkatli ürün kullanınca iş eyarıyor sadcwe nemlensin yeter diye bakmamak lazım kaliyeli ürün içeriği ok farkediyor
Glcn22 Arhbn 4.ayımda kullanmaya başladım bio-oil ve aktardan aldıgım yağ karışımını kullanıyorum olabildiğince kuru kalmaması gerekiyor vucudun yağlı güreşe çıkar gibi yağlanıyorum hep 😂 normalde çatlamaya çok müsait vucudum 32. Haftamdayım daha çatlamadım çok şükür tabi sonrasını bilemem 🤦🏻♀️
Mrc34 Arhbn karnım çıkmaya başlayınca bio oil kullanmaya başladım her gün duştan sonra 38 oldum çok şükür hiç catlamadim
Havvanur42 Arhbn 20. Haftada başladım. 36ya kadar çok güzeldi herşey sonra yavaş yavaş çatladım şuan 39 haftalık olacağız ve karnım tamamen çatlamış durumda :( artık doğsun istiyorum
[silindi] Arhbn canım ben kremlere inancımı yitirdim 37 haftalıgım mustelanın yagını kullandım catlak için 7 aya kadar bişey yoktu 8. Ayın sonu ve 9. Aya girişimle beraber bir haftada inanılmaz catladım. Moralim sofır oldu. Sen yine kullan derim ama çatlamaya musaitse derin malesef catlıyor. Biraz yapı meselesi bu iş. Kimisi hicbişey kullanamadım bir çatlagı bile olmadan bitiriyor hamileleiğini.
Arhbn [silindi] dediğin gibi yapı meselesi canım benim daha şimdiden kalçada çatlaklarım var, hamilelikten önce oluştu. Hamilelikte daha çok oluşur diye düşünüyorum. Yine de önlemimi alacağım çok olmaz inşallah
[silindi] Arhbn benimde herzaman karın bolgemde olurdu canım. Neresi catlamaya musaitse oraya yogun bakım uygula inşallah catlamazsın. Dogum catlakları dogum soneasında tedavi edilebiliyormuş gerci benim karnın cırmık cırmık cok moralin bozuluyor bazen bakmk bile istemiyorum
Momocuk-48 Arhbn bencede erken ben 19 da başladım 23 şuan hiç çatlak matlak yok biooil kullanıyorum süper bence bitti hatta yenisini alcam at kılıyla fırçalama yapıp yağımı sürüyorum gece yatarken gün içindede sarıkantaron
Zeyzeyu19 Ben sinozun kini kullanıyorum catlak biraz da genetik gibi birşey ama aza ındırmekte tabı fayda var ☺️ Sinoz markasının ürünlerini düzenli sekılde kullanıkdıgında faydası olan bir marka bir goz at istersen
Yagmursimsek94 Arhbn karnım kuruyup kaşınmaya başlayınca dalin bebe yağı kullandım, 6. Ayda da lierac a gectim Haftadayım suan memnunum
btuban Arhbn ben lierac kullandım, etkili olması için sabah akşam kullanmak gerekiyor 10 hafta biraz erken olabilir ama baştan başlamak gerekiyor, lierac güzel ama mükemmel değil sanki biraz çatlak başlıyor gbiyim bitmek üzere , biooil deneyeceğim şimdi