Busraya benim de aynı şekilde şuan ben de diyetisyene gidiyorum ve yediklerime dikkat ediyorum. Zaten hamilelikte yapılacak ilk şey diyettir. Hayatımızdan basit şekerleri çıkarıp dikkat ettiğimiz müddetçe sağlıklı bir gebelik geçirmemizde bir engel yok. Kan şekerimizi normal sınırlarda tutacak şekilde beslendiğimiz sürece bebeklerimiz de biz de bir sorun yaşamayız. Endişelenmeyin, bol su, hareket, bir de diyet yapmamız gerekenler bunlar