Ben de zayıf bir insanım gebeliğimde de kilolu bir gebe değilim.(26 haftalık hamileyim ve 60kiloyum) Ailemde hiçkimsede şeker hastalığı yok. Hamilelik öncesi ve hamilelik dönemi verdiğim tüm tahliller her zaman normaldi. (Açlık şekeri, tokluk şekeri, üç aylık kan şekeri olan hbA1c)
Ancak sonuç: şeker yükleme testi yaptırdım ve gestasyonel diyabet tanısı aldım. 75gr glikozu normal hayatınızda canınızın çekip de yediğiniz bir tabak baklavadan da alırsınız hanımlar. Benim önerim bu testi mutlaka yaptırmanız.