Civcivim000 Nnagihan doktor kese normal dedi bebek yok mu diye de ben sorunca söyledi haftaya gel dedi işte haftasının neden önde olduğunu o an başka şeyler konuşurken ben sormayı akıl edemedim o da söylemedi valla
TnE_ Civcivim000 sanırım bu durum 12 haftaliga kadar normalmiş bir arkadaşımdan öyle duydum ordaki boyutlara göre söylüyormuş doktor yani ben mesela regl tarihine göre 7+5 im ama doktor hesabına göre suan tam 6+0. O yüzden değişebiliyor belli bir süre kese ve bebek gelişimine göre
Civcivim000 TnE_ anladım inşallah sıkıntı olmaz valla haftası ilerde olup bebek gözükmeyince sıkıntı yaptım biraz, hepimiz için hayırlısı olsun
Gamze23_65 Nnagihan bende 6+4 üm daha hiç gitmedim doktora cuma günü gideceğim kasık ağrılarım var hareket ettikçe özellikle ve dün pembemesi lekelenmem oldu sizlerde de oldumu
TnE_ Gamze23_65 yerleşme kanaması olabiliyormuş.. ama tabiki doktora gitmeden net bir şey bilemeyiz. Neden o kadar bekledin ki yerinde olsam bugun giderdim ben. Ne olur ne olmaz Allah korusun
Gamze23_65 TnE_ Ben ilçede görev yapiyorum merkeze 2 saat uzaklıkta yol çok kötü gidip gelene kadar kusuyorum zaten Perşembe memlekete gideceğiz orda muayene olurum 2 kez aynı yolu çekmeyeyim dedim işte dün lekelenme olunca da korktum ama bugün olmadı
TnE_ Civcivim000 11 temmuzda gittigimde 4 4 buçuk haftayla uyumlu demişti bugun tekrar gittim bu normalde tam 6 haftalık olması gerekiyordu ama doktor 6+6 dedi.. kap atışını da duyduk bebegide gördük çok şükür.. sıra güzel haberleri almada sizlerde inşallah 🤲🤲🤲