Gamze23_65 Nnagihan bende 6+4 üm daha hiç gitmedim doktora cuma günü gideceğim kasık ağrılarım var hareket ettikçe özellikle ve dün pembemesi lekelenmem oldu sizlerde de oldumu
Yalcnnaysgll Eyisa 5+2 de gittik henüz sadece kese oluşmuştu zaten 5. Haftada kalp atışı ve bebek görünmez canım 2 hafta sonra hem görürsün hem duyarsın
Nnagihan Eyisa 6-7 haftalıkta gitmemi söyledi doktorumuz kalp atışlarını dinlemek için sabırsızlanıyorum. Peki bebeği gördümü kese içinde doktor .
sehrengiz_8 Eyisa canım sen niye üzülüyorsun beş haftada kese zor gözüküyor bir de ayrıca 6 haftada da duyamazsanız korkmayın 10 haftaya kadar duyulur deniliyor. Ben 6+2 de gittim kalp atışını ne duydum ne de ultrasonda görüldü ondan bir hafta sonra 7+1 de kalp atışını gördüm de duydum da asla tedirgin olmayın daha çok erken
TnE_ Benimde 5+5 bugun.. yarın gidip şansımı denicem çünkü benim kese 4 bucuk haftalıkken görüldü. Belki duyarım dedim :)
TnE_ Nnagihan bugün gittim ama doktorumuzun izin günüymüş.. yarina kaldı nasipse 😊 sizin durumlar nasıl?
Nnagihan TnE_ Ben daha gitmedim sizden haber bekliyorum eğer sizin kalp atışlarınız duyulur ise büyük ihtimal benim de duyulur bizde keseyi 4+3 gördük 😊
TnE_ Nnagihan bakalım bugün tam 6 inşallah duyarız.. irtibatı koparmayalım o zaman beraber devam edelim :)
HilalSefer Kizlar ben 5+1 de keseyi gordum simdi bana 6+6 da gel dedi oyle cocugu gorucez sonra bir ihtimal kalp atisi dedi 🤦♀️
Civcivim000 Merhaba, ben de doktordan geldim yeni. Uygulamada 5+0 görünüyor ama doktor 5+6 dedi nasıl oldu anlamadım kese normal ama bebek yok şuan şimdi 1 hafta kadar öndeysek bebek neden yok kesede acaba boş gebelik olabilir mi falan diye takıldı kafama 🤔
TnE_ Civcivim000 sanırım bu durum 12 haftaliga kadar normalmiş bir arkadaşımdan öyle duydum ordaki boyutlara göre söylüyormuş doktor yani ben mesela regl tarihine göre 7+5 im ama doktor hesabına göre suan tam 6+0. O yüzden değişebiliyor belli bir süre kese ve bebek gelişimine göre