Selam kızlar biraz farkli bir konu olacak ama. Eşimin yanında bir türlü rahat olamıyorum tam zıt karakterleriz o cok rahattır sürekli yuksek sesle şarkı söyler,kalkar oynar. Ama ben söyleyemiyorum onun yanında. Normalde kendi ailemin yanında arkadaş ortamımda şarkı soylerim rahatim ama onun yanında kendimi nedense kasıyorum ve cok rahatsizim bu durumdan. Buna benzer durumlar yaşayan var mıı? 🙄