-PembePapatyam- geçen sene subatta hamile kaldım temmuzda düşük yaptım.3 ay korunduktan sonra tekrar istedik.5 ay olmadı.tekrar şubatta hamile kaldım.şimdi 21.haftaya girdik çok şükür.ilk aylar yaşıyor mu, yine kalbi durdu mu diye ultrasona giriyordum sürekli.Rabbim kimseye yaşatmasın o acıyı.