Kızlar 19 haftada ölü doğum yaptım. Şuan toparlanma sürecindeyim uygulamayı silmiştim ama burdan biçok konuda bilgi alıyorum derdimi paylaşabiliyorum diye geri yükledim. Tabi bebeğimin doğumunu saymaya devam ediyor uygulama. Acaba bunu nası durdurabilirim. Bebek bilgilerini silme gibi bişey varmı yetkili birisi yardım ederse memnun olurum. Birde benim gibi yaşayan varsa yorum yaparsa bikaç sorum olucak