fethiyeli48-48 yamacinannesii online da belki bulabilirsiniz . Madem bu kadar sorun ediyorsunuz merak ediyorsunuz hastaneye gidin hemen yaparlar ki 10 dk bile sürmüyor sonucunu öğrenmeniz
yamacinannesii fethiyeli48-48 ben bir kere gitmiştim 13 haftalık falandım herhalde hiç test falan yapmadı ultrasondan baktı bebek iyi dedi gönderdi bi daha gitmedim pazartesi kontrolum var bekliyim o zaman söylerim o zaman
Seda_nrr Esraali sağol kuzum ben alıştım artık ikinci kutum ama akıntısına çamaşır dayanmıyor 😂 turnosol kağıdı yazmışlar alırsan denersen haber verirmisin
Aslimuuuu Ben de 32+2 deyim şuan. Riskli de gebeliğim. Sızıntıdan korkmuyo değilim. Bu hafta doktor suyun iyi demişti. Salı tekrar endişemi ileticem muayenede doktoruma