fethiyeli48-48 aynneeennn böyle dediler bana da bende şöyle oldu baktım normalinden fazla bişey geliyor durmadım gittim doktora bu testen yaptırdım bende kese yırtığı olabilir sızma olabilir dendi sonra negatif çıktı doktorum bende genel önlem almak için yaptım su gelse sürekliliği devamı olur dendi