Bende sağlıkçıyım canım, Vallahi bir şey söyliyim mi ben kimseyi düzeltmeye çalışmadım cevap vermedim hiç öylelerine biliyomusun neden mi ? Bıraktım çünkü kendi yanlış bildiği doğrusuyla yaşamaya devam etsin zorla biz ona git araştır öğren okudiyemeyiz tamam biz araştırıp öğrenip sürekli okuyup bilgilenen insanlarızdır belki ama ciddi anlamda bazıları hiç bir şeyi açıp okumuyor, herkesin kendi tercihi kendi meselesi zaten insan istese şurada bir şey soracağına önce araştırır okur öğrenir sağlam kaynaklardan yani ben öyle yapıyorum gerek uzman doktorları gerek profları dinliyorum onların yazdıklarını okuyorum kitaplarını alıyorum okuyorum, özellikle alanıyla işgili konuşanların videolarını dinliyorum… Yani isteyen her şeyi öğrenir imkan o kadar çokken cahil kalmayı seçene yanıt versen ne olcak yanlışını güzel dille anlatmaya çalışsan ne olacak ki , bir kere öyle kişiler ile iletişim kurmak bile sıkıntılı güzelce söylüyorsun yanlış olanı kabul etmiyor okuyan birisi olsa yanlış olanı kabul eder araştırır aaa bu böyleymişder , biz doğrumu yapıyoruz herşeyii yok ben mesela yanlışlarımda oldu bana da yanlışlarım söylendi araştırdım evet haklıymışsın dedim ama cahil bir insan öyle mi anlat anlatabilirsen o yüzden ben öylelerine cevap atmıyorum ortaya yazıyorum hiç muhattap olmuyorum …. Herkese Saygılar…