ilahiliaa26- benim de adım linççiye çıkmak üzereydi, yalnız olmadığımı bilmek iyi hissettirdi. Artık bazı postları görüp yorum yapmak bile istemiyorum. Açıklamalarıma hemşireyim diye başlamama rağmen, benim eltimgilde şöyle olmuştu, yengemgil böyle demişti diye yorumlar geliyor. Bunları geçen gün gördüğüm bir yaş postuna bağlıyorum. Çok fazla 19-25 yaş arası anne adayı var, bi doğurayım bakabilirim diye düşünüp çocuk yapıyorlar anladığım kadarıyla. Biz bu kadar eğitimi boşuna alıp 29u beklemişiz anne olmak için…