Derinn45 bende çok içerdim hamilelik ayında azalttım bizim bir akraba çok kola içerdi günde iki paket sigara da içerdi çocuğu doğduğu zaman bir gözü yoktu engelli idi Dr yaşamaz dedi yaşıyor ama engelli ve gelişimi çok geride iç ama çok değil günde 3 bardaktan yukarı içmeyin derim ne kadar az içerseniz o kadar iyi çocuk doğunca gaz problemide olmasın diye az tüketin