mom073 bnde 5 bardak içmiştim eşimle pikniğe gıdıp tabi fazla kacırmışım akşm eve geldım hafif hafif sancılarım oldu gectı dıger gun inanın imanım gevredi bnde böbrek taşı çıktı 3 tane ve kola gazlı şekerli oldugu İcin sol tarafımdan inanın hüngür hüngür agladjm kanalıma girmiş megersem taşlar o yuzden böbrek taşınız varsa lütfen kola adını dahi almayın derim