Asel4220 kahvaltı da pastörıze peynır biraz fazla yıyorum. Domates, salatalık, 1 haşlanmış yumurta, 1 tabak dolusu roka yıyorum. Salatalık ve roka ödem attırıyor zaten.
Öglen bugün mesela ton balıklı salata yedım. 28+3 haftalık hamıleyım ılk defa ton balık yedım bu arada. Aksam da sebze yıyecegım. Sadece kahvaltı da 2 dılım tam bugday ekmegi yıyorum. Aksam sulu yemek varsa 1 dılım de öyle yıyorum. Ara ögunlerde ayran muhakkak ıcıyorum. Birde fındık ve badem. Tabi bunlar seker cıkınca olan seyler eskıden börektı makarna pilav falan yerdım sımdı onları bıraktım. Tereyag ve beyaz ekmegı bıraktım. Patatesın her turlusunu yemıyorum. Kızartma cok yerdım bıraktım. Böyle yedıgım için sekerımde dusuk cıkıyor ve hatta ödemim gitti 2 kilo vermışım