[silindi] herkesin bünyesi farklı benim ablam oğluna hamileyken 7 ay dümdüzdü karni kiza hamile kalınca 10. Haftada belli oluyordu. Önemli olan bebeğin karninizda ne kadar yer kapladığı değil rahmin büyüklüğü. Ve yeri. Idda etmiyorum ama 9..haftadan sonra ilk kez 12. Haftada doktora gittim sordum iç karnın yok normal şuan karnın dedi. Ve herkeste aynı olmayabilir. En yakın arkadaşım şuan 6 aylık hamile karnım neredeyse onunki kadar bu tamamen bünye ile alakalı.