123456678 hayır normal ultrason gibi bakıyorlar karından, sadece kullanılan cihaz daha gelişmiş sanırım. Her kadın doğum doktoru bakmıyor. Perinatoloğa yönlendiriyorlar genelde. 35-40 dk sürüyormuş. Bebeğin, plesantanın konumuna, organlarına genel olarak herşeyini inceliyorlar herhangi bir anomali var mı diye. Son olarakta ücretli bi işlemmiş. Devlette olsa bile para ödeniyormuş sanırım ben henüz yaptırmadım. Herkese şart değil, 2li 3lü testleriniz normal çıktıysa ve ailenizde daha önce böyle genetik bozukluk çıkmadıysa bazı ebeveynler gerek duymayabiliyor.