Duamm Kızlar yatakta dönerken oturarak dönmemiz gerekiyomuş yoksa bebeyin kordonu boynuna dolanırmış görümceme doktor öyle dmiş güya ozaman hiç hareket etmiyelim 😏ben duymadm aranızda duyan varmı🤔?
begumge Duamm bana da kayınvalidem söyledi aynısını. Doktorun böyle bir şey söylediğini sanmıyorum. Bilinçli dönmüyoruz sonuçta.
ozdenarda Duamm tabiki sert ve ani hareketler yapmamak gerekiyor doktorun söledigi normal sagdan sola dönus degil ani sert dönusler
gonulcelen Valla uyusam diye kendimi resmen sağa sola savuruyorum hiç duymadım. Doktorum bazen sorduğum sorulara kızıyor adam haklı bnce ya o kdr yalan yanlış bilgilerle bazen bizi korkutuyorlar ki internetten araştırma okuma sen beni dinle ztn ben sana yapmaman gereken şeyleri söylerim diyor haklııı 🤭
Melhaercan Duamm oturarak uyusun o zaman anam ne abartiyorlar ben sabaha kadar yatakla savasiyorum resmen