Ublt Merhaba sevgili anneler. Bizim 36+0 da özeldeki doktorun cihazında kilomuz 2500 lerde çıktı. Bundan 9 gün önce devletteki doktorun cihazında ise 2400 lerde çıkmıştı. Yani 9 günlük süreçte olması gerekenden çok az kilo almış. Önerileriniz nelerdir toparlar mı beslenme takibiyle 😞
Kediannesi123 Ublt usg cihazı ve doktor farklı olunca değişebiliyor ölçümler canım hemen üzme kendini birde çok kötü bir kilo değil benim de 36+4 2300 çıkıyor ayın 19 unda alalım dedi doktorum
Zeynebakman Ublt Çokta düşük değil aslında. 36+4 de 2700 çıkmıştı benimde. Doktorum minyon bir bebek olacak dedi. Ben minyonum,babası minyon çünkü. Ayrıca doktorum her gün ceviz yememi önerdi. Onun faydasını gördüm. Size de tavsiye ederim
Zeynep_ayaz Ublt Canim her ultrasyonda kilo farki olabiliyo uzulme hic birebir kiloyu ölcmuyo 🤷♀️ kilo aldiran yiyecekler kasar peyniri muz yumurta sut badem karpuz… bunlar 💕
Ublt 1Hanzadehanim son günlerde ihmal etmiştim kaşar peyniri yemeyi tekrar başladım hemen inşallah etkili olur bizde de teşekkürler 🙏🏻
Ublt Kediannesi123 hareketlerini de takip et deyince doktorumuz daha da bir endişelendim 😞 Bizim normal görünüyor şu an bakalım inşallah toparlarız🤲🏻 Siz de sağ salim hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻
teachervera Zeynebakman Boyu kaç çıktı canım. Benim sürekli önden giden bebeğim 36+2 de 2740 boyu 50 cm çıktı. 17 günde 350 gram almış 🙄et, süt, meyve, kaşar, kuruyemiş her gün tüketiyorum
Ublt Zeynep_ayaz biz hep haftayla uyumlu gitmiştik ama bu sefer böyle olunca korktum açıkçası. Teşekkür ederim 🙏🏻
Ugurhilal Ublt toparlar Allah’ın izniyle inşallah hiç canınızı sıkmayın az da olsa o cihazlarda yanılma payı var doktor sıkıntılı bi durum olsa söyler zaten inanın siz pozitif olursanız bebeğiniz de güzel gelişir stresten uzak durun kaşar peynir muz bulgur mercimek nohut süt yoğurt tahin pekmez aklıma gelen bunlar 🥰
Kediannesi123 Ublt 29. Haftada gerilemeye başladı bizim aynısını bana da söylüyor doktorum stres yapmadan takip et hiç bir şey olmaz inşallah burda bir çok kişi ile konuştum 1500 gram ile doğuma gidenler oldu çok şükür şuan bebekleri yanların da. 2 ayrı doktora Her hafta ultrason a gidiyorum nst bakılıyor
Zeynebakman Ublt Biz de hep 1 hafta geriden geliyoruz. O yüzden doktorum sıkıntı yapmadı. Senin doktorun ne dedi? Sıkıntı yok dediyse endişe etme.
Ublt Zeynebakman doktorumuz kilo düşük olacak belli ki dedi sadece hareketlerini takip etmemi söyledi aksi takdirde yatış yaparız dedi
2368 Bende aynı sizin gibiyim doktorum 37.haftadada böyle kilo almamışsa alalım dedi herşey yiyorum bakalım salı günü randevum var inşallah almıştır biraz 😢
Zeynebakman teachervera Canım boyunu söylemedi bende sormadım. Çok önemsemiyorum boyunu çünkü. Benim bebeğim 1 hafta geriden geliyor hep. O yüzden kilosu böyle. Her gün kaşar kuruyemiş muz falan yiyemiyorum. Ne bulursam onu tüketiyorum.😂
GovherSulayman Ublt Ublt merak etme canim ben 35 haftayim bebegim 3,5 kilo o yuzden 38 de sezeryan olucam yuruyemiyorum cox zor. kas bende de kucuk olsaydi amma bu kadar zorlanmasaydim amma sagliginda bi sey yok kilosu genetik.. Yani bebeginiz gayet iyi bi kiloda
Ublt GovherSulayman anne baba olarak minyon tipliyiz ama hep kilosu iyiydi şimdiye kadar böyle olunca bir anda üzüldüm o yüzden.
Senmerve Ublt yiyebildigin kadar bol haslanmis yumurta ve bol kuru yemis ye en yumurtanun cok faydasini gordugume inaniyorum ve bence kilosu gayet iyi doguma daha 4 haftan var alir son haftalarda her bebek fazla kilo almiyo ve benim ilk gebeligimde oglum 1 ayda sadece 40 gram aldi normalde haftada 200 gram bebekti haslanmis yumurta bol abalik kuru yemis yiyerek 2890 oldu dogumdan sonrada gayet kilosunu topladi herkes 4.5 kilo cocuk dogurmak zorunda degil cok takma canim
Ublt Senmerve çok kilolu olmasını istemem tabi dediğiniz gibi sadece haftayla uyumlu olsun sağlıklı olsun 🙏🏻
bircivcivannesi Ublt benimki de 10 günde 100 Gr almıştı o haftalarda, tahmini kilo olmuş oluyor ultrasondaki o yüzden çok takılmadim :/
Ublt bircivcivannesi gerçek kiloyla fark vardır tabi ama yine de artış miktarı yeterli değil aynı sizinki gibi bizde de