Asyaayaz1 GECE 5 GİBİ ŞİDDETLİ BEL VE KASIK AĞRISI YAŞADIM YİNE ENFEKSİYONDAN SANDIM. 2 SAAT DAYANDIKTAN SONRA DOKTORUMA MESAJ ATTIM GELİP BAKMAM LAZIM AÇILMAN OLABİLİR DEDİ GİTTİM VE 2 CM AÇILMAM VARDI EVE GÖNDERDİ 2 SAAT YÜRÜ VE GEL DEDİ GÖRÜMCEM GELDİ HEMEN YANIMA EVE GİTTİK SGUAT ÇALIŞTIK..2 SAAT SONRA GİTTİĞİMİZDE SAAT 1 BUÇUKTU DOKTOR ALTTAN BAKTI 5 CM DEDİ HEMEN YATIŞIM YAPILDI..SANCILARIMI BEKLEDİK EŞİMİN GÖZLERİ DOLDU HEP DESTEK OLDU YÜRÜYÜŞ PİLATES FALAN DERKEN 6 CM KALDI.20 dk SUNİ SANCI TAKILDI VE SUYUMU PATLATTI DOKTORUM.SU GELİR GELMEZ O SANCIYLA ODAMDA 2 3 kere IKINDIM VE BEBEĞİM GELİYOR DEDİM..DOĞUMHANEYE GİRDİK VE 10 CM AÇILMIŞ🐣5 DK IKINMA SÜRESİ YAŞADIM VE ÇIĞLIK ATAN BİR SES GELDİ O GÜZEL KIZIM ASYA❤️2900 VE 49 cm DOĞDU..BANA KESİK ATILMADI AMA BEBEĞİM ÇIKARKEN UFAK BİR YIRTIK BIRAKTI ANASINA :)2 DİKİŞ ATILDI VE ODAMIZA GELDİK BABASI BU BİZİM KIZIMIZMI DEDİ❤️ AYAZIMA ASYA GELDİ ŞİMDİ EMZİRDİM VE YANIMDA UYUYOR ALLAHIN İZNİYLE🤲 BU GECE KONTROL ALTINDAYIZ🐣 DUA EDEN BENİM YANIMDA OLDUĞUNU HİSSETTİREN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN❤️BEKLEYEN HERKESİ SAĞ SALİM KAVUŞTURSUN VE İSTEYEN HERKESE RABBİM NASİP ETSİN❤️🤲 @Beyzan @Hafissee @Portakalgeliyor
Durunbigeldim Asyaayaz1 maşallah gözünü aydın Allah size bağışlasın hayırlı ömrü olsun🥰🥰darısı bize inşallah okudukça umutlanıyorum bende normal doğum istiyorum nasıl zormu sizce
Edatkgz Asyaayaz1 çok şükür rabbim hayırlı evlatlardan eylesin böyle doğum hikayeleri okuyunca kendim doğurmuşum gibi rahatlıyor ve seviniyorum 🤗 benim de ilk gebeliğim beni neler bekliyor hiç bilmiyorum
Cicikus1 Asyaayaz1 Allah analı babali büyütsün canim. Böyle güzel doğum hikayelerini okudukça mutlu oluyoruz. Seni özellikle merakla bekledim aynı doktora gidiyoruz ☺ ilk doğumum olacak Allah izin verirse. Tecrübelerini, memnuniyetini çok merak ediyorum.
Elif-Handan01 Asyaayaz1 maşşllah kuzum benim gözünüz aydınn Allahım analı babalı büyütsünn 🙏🧿 doğumunda güzel geçmiş darısı bize inşallah
Asyaayaz1 Durunbigeldim 2. Normal doğumum şuan çok iyiym canım Ağrım sızım yok çok şükür rabbim herkese nasip etsin❤️
MMmommy Asyaayaz1 Hayırlı uğurlu olsun sizi bir süredir forumda aktif olarak görüyorum hep :) Çok sevindim . Sağlıklı uzun ömrü olsun bebişin 💖 sevgiler
Veraninannesi Asyaayaz1 Allah analı babalı büyütsün inşallah hyrlisi gözünün aydın sağlıkla büyütün pamuğu. 🐣🦋amin amin amin
Susamtanem2 Asyaayaz1 maşallah sağlıkla büyütün ilki nasıl olmuştu benim ilki normal ama zordu 2. Kolay olur diyorlar doğru mu sizcr
Humeyrakrtl64 Asyaayaz1 Masallahhhh Allahh anali babali büyutsun rabbim acısini göstermesin darisi bizlerin basina insallahhh
Susamtanem1 Asyaayaz1 Maşallah Allah size ve evlatlarınıza göz aydınlığı versin çok sevindim adınıza pozitif geçmesine♥️ Forumda aşina olduğum isimler bir bir doğuruyor çok heyacanlı🤩
Beyzan Susamtanem1 toplu sünnet töreni gibi oldu 1 haftada pes peşe doğurduk aktif olan 4-5 kişi 😍 darısı tüm bekleyenlere olsun inşallah 🌸
Burcu_NFUE Asyaayaz1 rabbim bebişine analı babalı sağlıklı uzun ömürler versin inşallah ömür boyu ayağına taş gözüne yaş gönlüne telaş değmesin inşallah 🤲🏻🧿❤️☺️